Комбінуємо шини та диски
Комбінування шини та диска
Большое значение для поведения каждого транспортного средства представляет собой сочетание дисков і шин. Будь-яка невідповідність у їхній конфігурації призводить до проблем. Наприклад, некоректні зміни спідометра, зниження стабільності. Тож потрібно знати певні правила.
Розмір колісного диска
Ширина обода, як правило, менша, ніж у шини, щоб отримати надійну фіксацію. Наприклад, на ширину шини 185 мм має бути встановлений диск на 6 дюймів (152,4 мм), хоча сім дюймів (177,8 мм) являє собою суму, ближчу до 185 мм. Річ у тім, що для отримання кращого кріплення шини, диск має бути вужчим за шину на 30 мм. Це тому, що ширина шини вимірюється на випуклій її частині, в якій відстань більша, ніж між внутрішніми краями, кріплення якоря до обода.
Радіус обертання
Це найважливіший параметр, з яким не можна не рахуватися. Радіусом повороту є відстань від центру обода до початку протектора шини без навантаження. За сильної зміни радіуса обертання, через неправильне поєднання шини та диска, спідометр почне повідомляти некоректні дані. Крім того, можна отримати збільшення витрати палива, оскільки передача кожного транспортного засобу створюється на основі вихідного радіуса обертання колеса, наданого виробником.
Навіщо потрібні великі диски?
З технічної точки зору, що вища шина, то більше вона страждає. Це знижує загальну стійкість транспортного засобу, особливо на високих швидкостях. Тому можна поставити великі диски, що вимагають використання шин з низьким профілем, які під навантаженням деформуються менше. Таким чином, досягається хороша стабільність і, насамперед, стабільність у поворотах. Однак на нерівній поверхні низький профіль шини суттєво зменшує комфорт водіння і може псуватися підвіска, оскільки шина не пом'якшує удари.
Концепція "плюс один"
Суть її полягає в додаванні 20 мм до ширини шини і видаленні 10% від пропорційної точки щоразу під час збільшення колісного диска розміром на 1 дюйм.