Структура радіальної шини
Для стороннього спостерігача всі шини однакові. Але якщо придивитися уважніше, Ви побачите, що сучасна структура шини далеко пішла від своїх попередниць.
Сьогодні виробники шин використовують високотехнологічну обробку покришок, збільшують показники комфорту під час їзди, покращують зчеплення, зносостійкість, збільшують економію палива тощо.
Сучасний дизайн шини поєднує в собі використання понад 200 матеріалів і продуману конструкцію сталевих кордів, текстильних шарів і комп'ютерної графіки дизайну протектора (протектора).
У 1946 році відбулася революція в автомобільній промисловості, пов'язана із запровадженням радіальної шини у виробництво.Наразі всі шини, що продаються на ринку, є радіальними, у зв'язку з вищими показниками комфорту їзди і стійкості до зношування. Переваги радіальної структури в конструкції каркаса, який розташований під протектором і є основою шини.
Оболонка виконана з безлічі ниток (переважно з поліефіру), які комбінуються в ремені. У радіальної шини ці ремені розташовані паралельно протектору шини.
Радіальна конструкція дає змогу шині згинатися і приймати удари в дорозі. Радіальна структура також забезпечує менший ступінь тертя і, отже, зменшує знос протектора..
Верхній шар радіальної поверхні зазвичай складається зі сталевих тросів, виготовлених зі скручених сталевих дротів. Сталеві корди забезпечують міцну основу для більшої стійкості та менший знос протектора. Вони захищають покришку від розриву.
Додаткові компоненти, такі як прокладки на борту, і ще одна у верхній зоні - зазвичай поміщається у високошвидкісних шинах, що дають змогу шині зберігати свою форму під час проходження поворотів і підвищувати її стійкість на високих швидкостях.
Верхня частина шини складається з протектора. Матеріал, який використовується в його створенні називається просто "склад протектора", і відрізняється залежно від типу шини. У зимовій шині, наприклад, склад протектора забезпечує максимальне зчеплення в умовах низьких температур. Гоночні шини поєднують інгредієнти, які забезпечують стійкість до високих температур.
Дві основні цілі виробника шин - досягти високого рівня зчеплення та зносостійкості шини. Для цього вони як можуть намагаються знаходити нові складові елементи для складу гумової суміші, хоча його основа залишається практично незмінною.
У дизайні протектора дуже важливу роль відіграє малюнок. Поздовжні та поперечні канавки дають змогу ефективно відводити воду із зони контакту. Блоки в плечовій зоні забезпечують стійкість на поворотах. Ламелізація малюнка покращує зчеплення на льоду та снігу..